بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/03/22 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 332
  • - تعداد بازدیدکننده: 114
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرپرست پارک علم‌وفناوری آذربایجان‌غربی:

لزوم رفع مسائل شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب طرح شهید احمدی‌روشن

منصورفر با اشاره به وجود مشکلات و مسائل مختلف در شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم‌وفناوری، بر ضرورت احصاء و رفع آنها در قالب طرح شهید احمدی‌روشن تأکید کرد.

~/Asset/News/News/Image/dfgtds.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی مشترک منطبق بر«سند راهبردی کشور در امور نخبگان» در جهت استفاده از ظرفیت نخبگان و  مستعدان و به منظور شناسایی و معرفی مسائل مطرح در شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مستقر در مراکز رشد و پارک علموفناوری استان آذربایجان‌غربی و حل آنها در قالب طرح شهیدی احمدی‌روشن، تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد نخبگان استان و پارک علموفناوری آذربایجان‌غربی منعقد شد.




در جلسه انعقاد این تفاهم‌نامه، مهدی‌ چهل‌امیرانی؛ رییس بنیاد نخبگان آذربایجانغربی بر ضرورت توانمندسازی مستعدان و آینده‌سازان بومی تأکید کرد و گفت: در طرح شهید احمدی‌روشن با هدف دستیابی به این مهم با پارک علموفناوری استان همکاری خواهیم داشت.


غلامرضا منصورفر؛ سرپرست پارک علموفناوری استان نیز اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای اجراییشدن طرح شهید احمدی‌روشن بنیاد ملی نخبگان کشور، مابین دو مجموعه منعقد شده است.


وی افزود: معرفی ۱۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان مستقر در مراکز رشد و مؤسسات این پارک به بنیاد نخبگان استان برای شناسایی و معرفی مسائل مطرح در آنها، با هدف حل این مسائل از سوی مستعدان و نخبگان استانی و اجراییشدن طرح شهیدی احمدیروشن در این تفاهمنامه پیش‌بینی شده است.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 153099
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین