بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/06/10 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 451
  • - تعداد بازدیدکننده: 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان:

هسته‌های احمدی روشن می‌توانند با شناسایی ظرفیت‌های بومی کارآفرینی کنند

امیر صادقی گفت: اعضای هسته‌های احمدی روشن باید با بهره‌گیری از راهنمایی‌های اساتید خبره طرح‌ها و شناسایی ظرفیت‌های بومی و البته توجه به نتایج به دست آمده از فعالیت طرح‌ها، زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی را فراهم کنند.

~/Asset/News/News/Image/dfgfdg.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، امیر صادقی، رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان از روند اجرای طرح شهید احمدی روشن بازدید و از نزدیک با اعضای هسته دیدار و گفتگو کرد.



صادقی در این دیدار، ضمن اشاره به اهمیت طرح احمدی روشن، این طرح را شیوه‌ای موثر برای توانمندسازی دانشجویان دارای استعداد برتر دانست و گفت: راه‌اندازی کسب و کارهای واقعی و دانش‌بنیان بهترین نتیجه و محصول برگزاری دوره‌های طرح شهید احمدی روشن است.



وی ادامه داد: اعضای هسته‌ها باید با بهره‌گیری از راهنمایی‌های اساتید خبره طرح‌ها و شناسایی ظرفیت‌های بومی و البته توجه به نتایج به دست آمده از فعالیت طرح‌ها، زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی را فراهم کنند.



صادقی با تاکید بر اهمیت شکیبایی تا حصول نتیجه عنوان کرد: تعامل و شکیبایی لازمه موفقیت در کارهای گروهی است، همچنین تشکیل تیم‌های تخصصی درون گروهی با توجه به حضور دانشجویان از رشته‌های مختلف در داخل هسته یک مزیت قابل توجه است که بدون شک با بهره‌مندی از روحیه کارتیمی، هسته به موفقیت مورد نظر دست خواهد یافت.



گفت‌وگو با اعضای گروه و بحث و تبادل نظر پیرامون هسته‌های پژوهشی بخش دیگری از این بازدید بود.
  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 155186
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین