بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/05/28 - 11:25
  • - تعداد بازدید: 10656
  • - تعداد بازدیدکننده: 75
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

امکان ارتقای مشتریان عادی شبکه به مشتریان نقره‌ای و طلایی

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی، گفت: مشتریان عادی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی می توانند به مشتریان نقره ای و طلایی ارتقا یابند.

~/Asset/News/News/Image/آزمایشگاه8.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص خدمات شبکه به مشتریان، بیان کرد: اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با حضور فعال در این باشگاه و دریافت خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز خود از این طریق، می‌توانند از مشتریان عادی، به مشتریان نقره‌ای و طلایی ارتقا یابند و از درصد تخفیف بیشتری برای این منظور استفاده کنند.


وی افزود: در صورتی که مشمولین این طرح تخفیف از تمام اعتبار طرح برای دریافت خدمات آزمایشگاهی استفاده نمایند، می‌توانند از تخفیفات بیشتری در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی، بهره‌مند شوند.



به گفته اسدی‌فرد، طرح تخفیف ارایه شده از سوی شبکه آزمایشگاهی ویژه اعضای هیئت علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، ترکیبی از سه طرح تخفیف است که درصد تخفیف آنها به صورت پلکانی تا 40 درصد افزایش می‌یابد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 149349
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین